Sonax Türkiye Genel Distribitörü Auton’un her yıl düzenlediği bayi toplantısının 21.si, Türkiye’nin dört bir yanındaki bayilerinin katılımıyla bugün gerçekleşti. Toplantı, İstanbul Elite World Asia Hotel’de yapıldı. Katılımcılar, geçen yıl pandemi sürecinde yapılan online toplantının ardından bu yıl ilk kez bir araya geldi.
Auton’un Türkiye genelindeki Sonax Uygulama Merkezleri işletme sahipleri ile Auton ekibinin katılımıyla gerçekleşen toplantı, 2021 yılının genel bir özetini anlatan açılış videosuyla başladı.
Sonax Türkiye Genel Distribitörü Auton A.Ş. Genel Müdürü Sayın Mahmut Yoloğlu’nun açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda bayilerin sorunlarıyla ilgili karşılıklı konuşulup notlar alındı. Yoloğlu, reklam yatırımlarının şirketlerin büyümesindeki rolünü, özellikle Google reklamlarının önemini altını çizerek anlattı.
Mahmut Yoloğlu konuşmasında; bir yandan yakın çevremizdeki yaşanan baş döndürücü şekilde değişimler yaşandığını, bir yandan pandemik hastalıklar, öte yandan hammadde, enerji ve pazara hakim olma iştahının yol açtığı bu radikal değişimlerin iş hayatımızı derinden etkileyeceğini, bu değişimlere hızlı adaptasyon gösteren esnek ve finansal yönden dayanıklı işletmelerin bunu bir fırsat olarak değerlendirip büyüyebileceklerini söyledi.
Mahmut Yoloğlu konuşmasının sonunda, tüm bayilere 2022 yılında verimli, bereketli ve mutlu bir iş hayatlarının olmasını diledi.
Almanya’da şirket personellerine yurtdışı seyahat kısıtlamaları nedeniyle İstanbul’daki toplantıya iştirak edemeyen ve Sonax Almanya’dan toplantıya online katılan Satış Direktörü Bernhard Von Eyb ve İhracat Bölge Müdürü Leonardo Ginsberg her zamanki gibi Baran Yoloğlu’nun muhteşem performansıyla bayi toplantısına renk kattılar.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Bülent Başaran, hazırlamış olduğu sunumda 2021 yılının genel bir değerlendirmesi yaparak, yeni kurumsal kimlik konseptinin önemini vurguladı.
2022 yılındaki hedefler, projeler ve yeni ürünlerin anlatıldığı slayt gösterisini tüm katılımcılarla paylaştı. Yapım aşamasında olan yeni web siteleri, Auton’un kendi markalarıyla üretilen ve faaliyete geçen hizmetleri bu gösterimin içinde yer aldı.
Başaran, Sonax Uygulama Hizmetleri kataloğunun güncellendiğini ve bu kataloğun dinamik bir yapıdan oluşan, güvenli ve etkili bayi ilişkileri yönetimi yazılımı olan CRM bulut sistemine eklendiğini söyledi.
Bayilerle birlikte karşılıklı görüş ve değerlendirmelerin yapıldığı soru cevap bölümünde, bayilerden gelen sorular cevaplandı.
Hotel Restaurant’ında
öğle yemeği.
Ödüller sahiplerini buldu.
Her yıl olduğu gibi dereceye giren bayiler Sonax-Auton’un en iyileri ödüllerini almanın heyecan ve mutluluğunu yaşadılar. “En İyi Bayi”, “En İyi Satış” ve bu yıl yeni bir kategori olan “Liyakat Ödülü” olmak üzere kategorilerinde Türkiye genelinde ilk 5’e giren bayilere ve Liyakat Ödülüne layık görülen personellere ödülleri takdim edildi.
Ödül töreninde ödüle layık görülen tüm bayileri tebrik eden Mahmut Yoloğlu, araç bakım sektöründe lider olmanın verdiği bilinç ve sorumlulukla Sonax Ailesi olarak daima hep birlikte, emin adımlarla büyümeye, gelişmeye devam edeceklerini belirterek tüm katılımcılara teşekkür etti.
Comments